*Trenerze, doradco, konsultancie, badaczu, coachu, terapeuto, psychologu, dietetyku, prawniku, marketingowcu, nauczycielu, specjalisto w swojej dziedzinie!
Czy masz możliwość obsługi zleceń lub prowadzenia szkoleń, ale:
A może:
Poznaj metodę na szybkie pozyskiwanie klientów i zwiększaj zyski Twojej firmy!
7 modułów po 9 lekcji, łącznie 63 nagrania video. 100% responsywny: oglądaj na komputerze lub telefonie.
Checklisty, wzory dokumentów, kalkulatory umożliwiające wycenę oferty.
Szczegółowe instrukcje video przeprowadzą Cię przez cały proces złożenia oferty od strony technicznej.
- Konsultacje e-mail (1 raz w miesiącu).
- 2-godzinna konsultacja online "na żywo",
- Dyżury w pokoju na Zoom (1 raz w miesiącu).
Ankieta zgłoszeniowa zapotrzebowania na uzupełnienie kursu o dodatkowe treści.
- Nagranie szkolenie online o 5 strategiach zarabiania w zamówieniach publicznych.
- Plan wdrożenia Pzp w firmie (dokument pdf).
Ten dokument potwierdza, że odbyłeś kurs w ważnej kompetencji zawodowej.
Otrzymujesz bezterminowy dostęp do kursu online oraz 12 miesięcy dostępu do platformy z pozostałymi materiałami (pakiet narzędzi, tutoriale, konsultacje, analizy ogłoszeń, baza wiedzy itp.).
1
Pierwszym krokiem jest określenie Twoje pozycji na rynku zamówień publicznych. Co i dla kogo możesz zrobić.
2
Na kolejnym etapie dowiesz się, gdzie i jak wyszukać oferty oraz jak wybrać te odpowiednie dla Twojej firmy.
3
Poznasz zasady składania ofert, dzięki którym Twoja firma będzie zauważona i nie odpadniesz przez formalności!
4
Już podczas kursu złożysz swoje oferty. Kurs jest maksymalnie praktyczny, a teoria i prawo wyjaśnione w prosty sposób.
Przed wszystkim poznasz wiedzę i zdobędziesz zrozumienie z krótkich, zwięzłych lekcji w kursie. Same konkrety bez lania wody, aby oszczędzić Ci czasu.
Co miesiąc otrzymujesz dostęp do szczegółowej analizy przykładowego zamówienia z branży, dzięki czemu szybko nauczysz się samodzielnie analizować ogłoszenia.
W lekcjach znajdziesz instrukcje, jak działać krok po kroku, aby szybko odnaleźć się na nowym rynku i zdobyć nowych klientów.
Zamówieniami publicznymi zajmuję się od 11 lat. Uczyłam się ich w praktyce, na szkoleniach, studiach oraz korzystając z wiedzy i doświadczenia mądrzejszych ode mnie. Prowadzę firmę, którą zbudowałam i rozwinęłam na bazie zamówień publicznych, by obecnie eksplorować rynek komercyjny ucząc innych, jak wejść na ten rynek i na nim zarabiać.
Działając głównie w obszarze usług, dla swoich klientów pozyskałam zamówienia na prawie 50 mln zł.
Pracowałam po każdej ze stron (przedsiębiorców oraz klientów publicznych), reprezentowałam klientów przed Krajową Izbą Odwoławczą (to taki sąd dla zamówień publicznych). Jestem trenerem z zakresu pozyskiwania klienta publicznego, a także z przygotowania i prowadzenia postępowań publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Łącząc w swojej pracy znajomość procesu prowadzenia postępowań publicznych, pozyskiwania zamówień, przebiegu rozprawy przed Krajową Izbą Odwoławczą, zdobyłam doświadczenie, które będzie miało dużo lepsze przełożenie na Twój biznes niż sama nauka pozyskiwania zleceń publicznych.
Lekcja 1. Czym są zamówienia publiczne, Zamówienia publiczne w praktyce
Lekcja 2. Podstawowe definicje
Lekcja 3. Podział zamówień (wielkość, zamawiający)
Lekcja 4. Zamówienie publiczne a projekt dofinansowany ze środków unijnych
Lekcja 5. Przepisy na rynku PZP + kogo dotyczą
Lekcja 6. Zasady na rynku Pzp, naruszenie zasad, konsekwencje
Lekcja 7. Od czego zacząć (baza zasobów, strategie działania)
Lekcja 8. Baza zasobów
Lekcja 9. Strategie działania
Lekcja 1. Szacowanie wartości zamówienia
Lekcja 2. Rozeznanie rynku
Lekcja 3. Zapytanie ofertowe
Lekcja 4. Tryby udzielania zamówień
Lekcja 5. Biuletyn Informacji Publicznej
Lekcja 6. Baza konkurencyjności
Lekcja 7. Biuletyn Zamówień Publicznych
Lekcja 8. Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej
Lekcja 9. Plany postępowań o udzielenie zamówień publicznych
Lekcja 1. Ogłoszenie
Lekcja 2. SWZ
Lekcja 3. Załączniki do SWZ
Lekcja 4. zapytanie ofertowe wraz z załącznikami
Lekcja 5. Prawa wykonawcy
Lekcja 6. Obowiązki wykonawcy
Lekcja 7. Warunki udziału w postępowaniu
Lekcja 8. Warunki „wstępne”
Lekcja 9. Pułapki
Lekcja 1. Zakres ogłoszenia
Lekcja 2. Kryterium selekcji ogłoszeń
Lekcja 3. Wartość zamówienia w ogłoszeniu, a wielkość zamówienia
Lekcja 4. Przykład ogłoszenia w postępowaniu poniżej progów
Lekcja 5. Przykład ogłoszenia w postępowaniu powyżej progów
Lekcja 6. Przykład ogłoszenia w postępowaniu poniżej 130 tys. zł netto
Lekcja 7. Przykład ogłoszenia z bazy konkurencyjności
Lekcja 8. Przykład rozeznania rynku
Lekcja 9. Przykład ogłoszenia w postępowaniu na usługi społeczne
Lekcja 1. Przykłady SWZ
Lekcja 2. Przykłady OPZ
Lekcja 3. Przykłady projektowanych postanowień umowy
Lekcja 4. Przykłady zapytań ofertowych
Lekcja 5. Analiza SWZ
Lekcja 6. Analiza OPZ
Lekcja 7. Analiza projektowanych postanowień umowy
Lekcja 8. Kryteria selekcji udziału w postępowaniach
Lekcja 9. Kryterium wyboru postępowań
Lekcja 1. Czynniki wpływające na cenę oferty
Lekcja 2. Przykładowa kalkulacja oferty
Lekcja 3. Symulacja oferty (kryteria oceny ofert)
Lekcja 4. Strategia cenowa
Lekcja 5. Rażąco niska cena
Lekcja 6. Pełnomocnictwo
Lekcja 7. Rodzaje podpisów
Lekcja 8. Platformy do składania ofert
Lekcja 9. Złożenie oferty w postępowaniu publicznym
Lekcja 1. Kwota, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a szacunkowa wartość zamówienia
Lekcja 2. Informacja z otwarcia ofert
Lekcja 3. Wezwanie do wyjaśnień złożonej oferty
Lekcja 4. Wezwanie do uzupełnienia oferty
Lekcja 5. Wezwania, a daty złożonych dokumentów
Lekcja 6. Odrzucenie oferty
Lekcja 7. Wybór najkorzystniejszej oferty
Lekcja 8. Odwołanie od decyzji zamawiającego
Lekcja 9. Podpisanie umowy o zamowienie publiczne