Przedsiębiorco! Edukatorze*!

*Trenerze, doradco, konsultancie, badaczu, coachu, terapeuto, psychologu, dietetyku, prawniku, marketingowcu, nauczycielu, specjalisto w swojej dziedzinie!

Czy masz możliwość obsługi zleceń lub prowadzenia szkoleń, ale:

A może:

Poznaj metodę na szybkie pozyskiwanie klientów i zwiększaj zyski Twojej firmy!

Oto CO DOSTAJESZ decydując się na ofertę indywidualną!

Kurs online „Proste zamówienia publiczne”

7 modułów po 9 lekcji, łącznie 63 nagrania video. 100% responsywny: oglądaj na komputerze lub telefonie.

Pakiet narzędzi

Checklisty, wzory dokumentów, kalkulatory umożliwiające wycenę oferty.

Dostęp do biblioteki tutoriali

Szczegółowe instrukcje video przeprowadzą Cię przez cały proces złożenia oferty od strony technicznej.

Indywidualne konsultacje

- Konsultacje e-mail (1 raz w miesiącu).
- 2-godzinna konsultacja online "na żywo",
- Dyżury w pokoju na Zoom (1 raz w miesiącu).

Dostęp do bazy ogłoszeń z branży edukacyjnej

Dodatkowe materiały "na zamówienie"

Ankieta zgłoszeniowa zapotrzebowania na uzupełnienie kursu o dodatkowe treści.

Dostęp do bonusów

- Nagranie szkolenie online o 5 strategiach zarabiania w zamówieniach publicznych.
- Plan wdrożenia Pzp w firmie (dokument pdf).

Certyfikat ukończenia kursu

Ten dokument potwierdza, że odbyłeś kurs w ważnej kompetencji zawodowej.

Dostęp do platformy

Otrzymujesz bezterminowy dostęp do kursu online oraz 12 miesięcy dostępu do platformy z pozostałymi materiałami (pakiet narzędzi, tutoriale, konsultacje, analizy ogłoszeń, baza wiedzy itp.).

Kurs online „Proste zamówienia publiczne” poprowadzi Cię przez proces zdobywania zleceń od A do Z

1

Identyfikacja zasobów

Pierwszym krokiem jest określenie Twoje pozycji na rynku zamówień publicznych. Co i dla kogo możesz zrobić.

2

Analiza rynku

Na kolejnym etapie dowiesz się, gdzie i jak wyszukać oferty oraz jak wybrać te odpowiednie dla Twojej firmy.

3

Ofertowanie

Poznasz zasady składania ofert, dzięki którym Twoja firma będzie zauważona i nie odpadniesz przez formalności!

4

Praktyka

Już podczas kursu złożysz swoje oferty. Kurs jest maksymalnie praktyczny, a teoria i prawo wyjaśnione w prosty sposób.

W jaki sposób przejdziesz od „zera” do składania pierwszych ofert?

Kurs video

Przed wszystkim poznasz wiedzę i zdobędziesz zrozumienie z krótkich, zwięzłych lekcji w kursie. Same konkrety bez lania wody, aby oszczędzić Ci czasu.

Analizy ogłoszeń

Co miesiąc otrzymujesz dostęp do szczegółowej analizy przykładowego zamówienia z branży, dzięki czemu szybko nauczysz się samodzielnie analizować ogłoszenia.

Instrukcje krok po kroku

W lekcjach znajdziesz instrukcje, jak działać krok po kroku, aby szybko odnaleźć się na nowym rynku i zdobyć nowych klientów.

Danuta Piasecka

Przygotowałam dla Ciebie kurs, w którym nauczę Cię zarabiać w zamówieniach publicznych.

Zamówieniami publicznymi zajmuję się od 11 lat. Uczyłam się ich w praktyce, na szkoleniach, studiach oraz korzystając z wiedzy i doświadczenia mądrzejszych ode mnie. Prowadzę firmę, którą zbudowałam i rozwinęłam na bazie zamówień publicznych, by obecnie eksplorować rynek komercyjny ucząc innych, jak wejść na ten rynek i na nim zarabiać.

Działając głównie w obszarze usług, dla swoich klientów pozyskałam zamówienia na prawie 50 mln zł

Pracowałam po każdej ze stron (przedsiębiorców oraz klientów publicznych), reprezentowałam klientów przed Krajową Izbą Odwoławczą (to taki sąd dla zamówień publicznych). Jestem trenerem z zakresu pozyskiwania klienta publicznego, a także z przygotowania i prowadzenia postępowań publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Łącząc w swojej pracy znajomość procesu prowadzenia postępowań publicznych, pozyskiwania zamówień, przebiegu rozprawy przed Krajową Izbą Odwoławczą, zdobyłam doświadczenie, które będzie miało dużo lepsze przełożenie na Twój biznes niż sama nauka pozyskiwania zleceń publicznych.

Marki z którymi współpracowałam:

0 +
lat doświadczenia w zamówieniach publicznych
0 mln
wartości pozyskanych zamówienie
0 +
lat we własnej firmie

Program kursu

Lekcja 1. Czym są zamówienia publiczne, Zamówienia publiczne w praktyce

Lekcja 2. Podstawowe definicje

Lekcja 3. Podział zamówień (wielkość, zamawiający)

Lekcja 4. Zamówienie publiczne a projekt dofinansowany ze środków unijnych

Lekcja 5. Przepisy na rynku PZP + kogo dotyczą

Lekcja 6. Zasady na rynku Pzp, naruszenie zasad, konsekwencje

Lekcja 7. Od czego zacząć (baza zasobów, strategie działania)

Lekcja 8. Baza zasobów

Lekcja 9. Strategie działania

Lekcja 1. Szacowanie wartości zamówienia

Lekcja 2. Rozeznanie rynku

Lekcja 3. Zapytanie ofertowe

Lekcja 4. Tryby udzielania zamówień 

Lekcja 5. Biuletyn Informacji Publicznej

Lekcja 6. Baza konkurencyjności

Lekcja 7. Biuletyn Zamówień Publicznych

Lekcja 8. Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej

Lekcja 9. Plany postępowań o udzielenie zamówień publicznych

Lekcja 1. Ogłoszenie

Lekcja 2. SWZ

Lekcja 3. Załączniki do SWZ

Lekcja 4. zapytanie ofertowe wraz z załącznikami

Lekcja 5. Prawa wykonawcy

Lekcja 6. Obowiązki wykonawcy

Lekcja 7. Warunki udziału w postępowaniu

Lekcja 8. Warunki „wstępne”

Lekcja 9. Pułapki

Lekcja 1. Zakres ogłoszenia

Lekcja 2. Kryterium selekcji ogłoszeń

Lekcja 3. Wartość zamówienia w ogłoszeniu, a wielkość  zamówienia

Lekcja 4. Przykład ogłoszenia w postępowaniu poniżej progów

Lekcja 5. Przykład ogłoszenia w postępowaniu powyżej progów

Lekcja 6. Przykład ogłoszenia w postępowaniu poniżej 130 tys. zł netto

Lekcja 7. Przykład ogłoszenia z bazy konkurencyjności

Lekcja 8. Przykład rozeznania rynku

Lekcja 9. Przykład ogłoszenia w postępowaniu na usługi społeczne

Lekcja 1. Przykłady SWZ

Lekcja 2. Przykłady OPZ

Lekcja 3. Przykłady projektowanych postanowień umowy

Lekcja 4. Przykłady zapytań ofertowych 

Lekcja 5. Analiza SWZ

Lekcja 6. Analiza OPZ 

Lekcja 7. Analiza projektowanych postanowień umowy

Lekcja 8. Kryteria selekcji udziału w postępowaniach 

Lekcja 9. Kryterium wyboru postępowań 

Lekcja 1. Czynniki wpływające na cenę oferty

Lekcja 2. Przykładowa kalkulacja oferty

Lekcja 3. Symulacja oferty (kryteria oceny ofert)

Lekcja 4. Strategia cenowa

Lekcja 5. Rażąco niska cena

Lekcja 6. Pełnomocnictwo 

Lekcja 7. Rodzaje podpisów

Lekcja 8. Platformy do składania ofert

Lekcja 9. Złożenie oferty w postępowaniu publicznym

Lekcja 1. Kwota, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a szacunkowa wartość zamówienia 

Lekcja 2. Informacja z otwarcia ofert 

Lekcja 3. Wezwanie do wyjaśnień złożonej oferty

Lekcja 4. Wezwanie do uzupełnienia oferty

Lekcja 5. Wezwania, a daty złożonych dokumentów

Lekcja 6. Odrzucenie oferty

Lekcja 7. Wybór najkorzystniejszej oferty

Lekcja 8. Odwołanie od decyzji zamawiającego

Lekcja 9. Podpisanie umowy o zamowienie publiczne

Nowe lukratywne zlecenia i wypłacalni klienci są na wyciągnięcie ręki!