Często zadawane pytania:
Nie wiem czym są zamówienia publiczne. Pierwszy raz spotykam się z tym pojęciem. Czy kurs jest dla mnie?
Tak. Jeśli nie wiesz, czym są zamówienia publiczne, to ten kurs jest tym bardziej dla Ciebie. Nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać. Jeśli okaże się, że faktycznie nie ma dla Ciebie na tym rynku miejsca i przez cały kurs nie znajdziesz ani jednego zlecenia, którym warto byłoby się zainteresować, to możesz liczyć na zwrot pieniędzy za ten kurs. Wierzę w swój produkt i nie boję się dać Ci takiej gwarancji.
Mam pojęcie o zamówieniach publicznych. Ofertuję, ale do tej pory nie udało mi się zdobyć żadnego zamówienia. Czy kurs jest dla mnie?
Tak. Na tym kursie uporządkujesz swoją wiedzę i inaczej spojrzysz na zamówienia publiczne. Inaczej znaczy SZERZEJ!
Czy na kursie dowiem się, gdzie szukać ogłoszeń i jakie narzędzia są obecnie dostępne na rynku, które wspomagają proces ofertowania?
Tak.
Dopiero zaczynam swój biznes. Nie posiadam zbyt wielkiego doświadczenia. Czy ten kurs jest dla mnie?
Tak. Na kursie dowiesz się, co robić w przypadku, gdy znajdziesz interesujące cię zamówienie, ale nie posiadasz wymaganego przez klienta doświadczenia.
Nie wiem, czy moja firma kwalifikuje się do pozyskiwania zamówień publicznych. Jak to sprawdzić?
Zamówienia publiczne może pozyskiwać każdy podmiot gospodarczy, który jest w stanie zrealizować zamówienie.
Nie mam obecnie firmy. Czy pomimo to mogę składać oferty?
Tak. Zamówienia publicznie nie są zarezerwowane wyłącznie dla podmiotów gospodarczych. Jako osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej również możesz ubiegać się o pozyskanie zleceń na rynku publicznym.
Nie chcę prowadzić szkoleń dla osób, które są dla nich zmuszane. Czy każde szkolenie z publicznych pieniędzy takie jest?
Owszem zdarzają się takie sytuacje, jednak są rzadkością. Dzisiaj ludzie coraz chętniej się uczą, aby rozwijać karierę, a instytucje dopasowują szkolenia do realnych potrzeb. A nawet, jeżeli trafi Ci się ciężka grupa, wynagrodzenie za realizację zlecenia jest Twoje, niezależnie od ich nastawienia.
Wolę prowadzić szkolenia i warsztaty oparte o realne potrzeby osób na sali, a nie wytyczne.
To oczywiste, że takie szkolenia są najlepsze! A przecież to właśnie wyróżnia dobrego trenera, że potrafi zrealizować temat warsztatów i odpowiedzieć na potrzebny uczestników!
Czy dostęp do kursu można przedłużyć?
Tak, możesz przedłużyć czas dostępu do materiałów na kolejny rok. Cena przedłużenia wynosi 200 zł.
Czy otrzymam fakturę VAT?
Tak.
Co w sytuacji, jeśli okaże się, że zamówienia publiczne nie są dla mnie i nie znajdę tam dla siebie żadnego ogłoszenia?
Otrzymasz zwrot pieniędzy za kurs. Pod warunkiem oczywiście, że przejdziesz cały kurs i wykonasz wszystkie ćwiczenia.
Czy można liczyć na aktualizację kursu wraz ze zmieniającymi się przepisami prawa regulującymi działania podmiotów publicznych?
Tak. Kurs będzie aktualizowany na bieżąco. Pierwszą aktualizację przewiduję na początku 2021 roku, z uwagi na wejście w życie nowej ustawy o zamówieniach publicznych. Ustawa dotyczy podmiotów publicznych i zmian w kursie z jej tytułu będzie niewiele.
Kto najbardziej skorzysta z kursie?
Wszyscy, którzy poszukują nowych klientów i zleceń.
Czy mogę liczyć na wsparcie na początek swojej drogi z zamówieniami publicznymi?
Tak. W kursie przewidzianych jest 7 dodatkowych sesji na żywo, gdzie będziemy wspólnie przerabiać wiedzę z kursu. Będzie to również czas na wszystkie Twoje pytania.