Nowe lukratywne zlecenia
i wypłacalni klienci są na wyciągnięcie ręki!

Poznaj metodę na samodzielne pozyskiwanie zleceń dla branży szkoleniowo-doradczej z zamówień publicznych.

Zdobywanie nowych klientów, zleceń czy sprzedaż biletów na warsztaty jest coraz trudniejsze. Nie tylko ze względu na konkurencję. Obostrzenia utrudniają nam prowadzenie biznesu i chociaż każdy może sprzedawać online, nie każdy tego chce i umie to robić.

Biznes nie ma czasu tkwić w sytuacji, kiedy ma za mało klientów i nieregularne przychody. To potęguje stres i sprawia, że uginamy się pod wymaganiami klientów, których nie ma w umowie. Tracimy cenny czas i nerwy, a pieniędzy od tego nie przybywa…

Jednak na rynku istnieje model biznesowy, w którym są wypłacalni klienci i jasne reguły współpracy. Mowa o zamówieniach publicznych, z których szybko i regularnie możesz pozyskać dobrze płatne zlecenia.

Odkryj, jak krok po kroku i samodzielnie zbadać rynek, prawidłowo przygotować ofertę i zdobyć pierwsze zamówienie!

Kurs online „Proste zamówienia publiczne” poprowadzi Cię przez proces zdobywania zleceń
od A do Z

KROK 01. Twoje zasoby

Pierwszym krokiem jest określenie Twoje pozycji na rynku zamówień publicznych. Co i dla kogo możesz zrobić.

KROK 02. Badanie rynku

Na kolejnym etapie dowiesz się, gdzie i jak wyszukać oferty oraz jak wybrać te odpowiednie dla Twojej firmy.

KROK 03. Składanie ofert

Poznasz zasady składania ofert, dzięki którym Twoja firma będzie zauważona i nie odpadniesz przez formalności!

KROK 04. Maksimum praktyki

Już podczas kursu złożysz swoje oferty. Kurs jest maksymalnie praktyczny, a teoria i prawo wyjaśnione w prosty sposób.

W jaki sposób przejdziesz od „zera” do składania pierwszych ofert?

Kurs wideo

Przed wszystkim poznasz wiedzę i zdobędziesz zrozumienie z krótkich, zwięzłych lekcji w kursie. Same konkrety bez lania wody, aby oszczędzić Ci czasu.

Analizy ogłoszeń

Co miesiąc otrzymujesz dostęp do szczegółowej analizy przykładowego zamówienia z branży, dzięki czemu szybko nauczysz się samodzielnie analizować ogłoszenia.

Instrukcje krok po kroku

W lekcjach znajdziesz instrukcje, jak działać krok po kroku, aby szybko odnaleźć się na nowym rynku i zdobyć nowych klientów.

Dla kogo dedykowany jest kurs o pozyskiwaniu zamówień publicznych

Kurs skupia się na pozyskiwaniu ofert dla branży szkoleniowo-doradczej. Skorzysta na nim każdy biznes i osoba, która ma możliwość obsługi zleceń lub prowadzenia szkoleń, ale:

Branże, dla których powstał ten kurs:

Dzięki opanowaniu wiedzy z kursu „Proste zamówienia publiczne”

Danuta Piasecka

To ja przygotowałam dla Ciebie ten kurs!

Przedsiębiorca, doradca i trener biznesu, ekspert ds. zamówień publicznych.

Zamówieniami publicznymi zajmuję się od blisko 10 lat. Uczyłam się ich w praktyce oraz na szkoleniach, kursach i studiach, z książek oraz korzystając z wiedzy i doświadczenia mądrzejszych ode mnie. Prowadzę firmę, którą zbudowałam i rozwinęłam na bazie zamówień publicznych, by obecnie eksplorować rynek komercyjny ucząc innych, jak wejść na ten rynek i się na nim rozgościć.

Przez wiele lat specjalizowałam się głównie w branży edukacyjnej oraz IT, ale radzę sobie również dobrze w każdej innej. Działając głównie w obszarze usług, dla swoich klientów pozyskałam zamówienia na prawie 50 mln zł. Realizowałam również zamówienia z zakresu dostaw oraz posiadam w zespole specjalistę z zakresu robót budowlanych.

Moja praca to nie tylko składanie ofert. Pracowałam po każdej ze stron (przedsiębiorców oraz klientów publicznych), a przez pewien okres swojego życia zawodowego reprezentowałam również swoich klientów przed Krajową Izbą Odwoławczą (to taki sąd dla zamówień publicznych). Jestem również trenerem z zakresu pozyskiwania klienta publicznego, a także z przygotowania i prowadzenia postępowań publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Łącząc w swojej pracy znajomość procesu prowadzenia postępowań publicznych, pozyskiwania zamówień, przebiegu rozprawy przed Krajową Izbą Odwoławczą, zdobyłam doświadczenie, które będzie miało dużo lepsze przełożenie na Twój biznes niż sama nauka pozyskiwania zleceń publicznych.

Wybrane marki z którymi współpracowałam:

Oto kluczowe elementy, które wyniesiesz dla siebie, biorąc udział w kursie:

BONUSY, które otrzymasz dołączając do kursu:

BONUS #1: Zestaw tutoriali do pozyskiwania informacji niezbędnych w procesie składania ofert

W procesie pozyskiwania zamówień publicznych niezbędne będzie przedstawienie aktualnych informacji z takich instytucji jak ZUS, US, KRK, KRS, CEIDG. Dlatego otrzymasz instrukcje, jak łatwo i krok po kroku uzyskać niezbędne informacje online.

WARTOŚĆ: 500 PLN

 

BONUS #2: Nagrania z analiz ogłoszeń

Co miesiąc na platformie pojawi się nagranie, gdzie przeanalizuję jedno ogłoszenie pod kątem wytycznych, które przedstawiam w kursie. Dzięki temu zajrzysz mi przez ramię, aby zobaczyć, jak ja korzystam z tej wiedzy i poszerzysz swoje umiejętności prześwietlania ofert.

WARTOŚĆ: 1200 PLN

AKTYWUJ DOSTĘP DO KURSU „PROSTE ZAMÓWIENIA PUBLICZNE”
i zacznij pozyskiwać nowych klientów

W ramach kursu otrzymasz:

  • Dostęp do 7 modułów kursu w postaci nagrań wideo   
  • Roczny odstęp do materiału
  • Nielimitowana ilość odtworzeń kursu
  • Aktualną i działającą wiedzę o pozyskiwaniu opłacalnych zamówień na rynku publicznym

A także bonusy:

BONUS #1: Zestaw tutoriali do pozyskiwania informacji niezbędnych w procesie składania ofert o wartości 500 PLN

BONUS #2: Nagrania z analiz ogłoszeń o wartości 1200 P LN

Często zadawane pytania:

Nie wiem czym są zamówienia publiczne. Pierwszy raz spotykam się z tym pojęciem. Czy kurs jest dla mnie?

Tak. Jeśli nie wiesz, czym są zamówienia publiczne, to ten kurs jest tym bardziej dla Ciebie. Nic nie tracisz, a możesz wiele zyskać. Jeśli okaże się, że faktycznie nie ma dla Ciebie na tym rynku miejsca i przez cały kurs nie znajdziesz ani jednego zlecenia, którym warto byłoby się zainteresować, to możesz liczyć na zwrot pieniędzy za ten kurs. Wierzę w swój produkt i nie boję się dać Ci takiej gwarancji.

Mam pojęcie o zamówieniach publicznych. Ofertuję, ale do tej pory nie udało mi się zdobyć żadnego zamówienia. Czy kurs jest dla mnie?

Tak. Na tym kursie uporządkujesz swoją wiedzę i inaczej spojrzysz na zamówienia publiczne. Inaczej znaczy SZERZEJ!

Czy na kursie dowiem się, gdzie szukać ogłoszeń i jakie narzędzia są obecnie dostępne na rynku, które wspomagają proces ofertowania?

Tak.

Dopiero zaczynam swój biznes. Nie posiadam zbyt wielkiego doświadczenia. Czy ten kurs jest dla mnie?

Tak. Na kursie dowiesz się, co robić w przypadku, gdy znajdziesz interesujące cię zamówienie, ale nie posiadasz wymaganego przez klienta doświadczenia.

Nie wiem, czy moja firma kwalifikuje się do pozyskiwania zamówień publicznych. Jak to sprawdzić?

Zamówienia publiczne może pozyskiwać każdy podmiot gospodarczy, który jest w stanie zrealizować zamówienie.

Nie mam obecnie firmy. Czy pomimo to mogę składać oferty?

Tak. Zamówienia publicznie nie są zarezerwowane wyłącznie dla podmiotów gospodarczych. Jako osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej również możesz ubiegać się o pozyskanie zleceń na rynku publicznym.

Nie chcę prowadzić szkoleń dla osób, które są dla nich zmuszane. Czy każde szkolenie z publicznych pieniędzy takie jest?

Owszem zdarzają się takie sytuacje, jednak są rzadkością. Dzisiaj ludzie coraz chętniej się uczą, aby rozwijać karierę, a instytucje dopasowują szkolenia do realnych potrzeb. A nawet, jeżeli trafi Ci się ciężka grupa, wynagrodzenie za realizację zlecenia jest Twoje, niezależnie od ich nastawienia.

Wolę prowadzić szkolenia i warsztaty oparte o realne potrzeby osób na sali, a nie wytyczne.

To oczywiste, że takie szkolenia są najlepsze! A przecież to właśnie wyróżnia dobrego trenera, że potrafi zrealizować temat warsztatów i odpowiedzieć na potrzebny uczestników!

Czy dostęp do kursu można przedłużyć?

Tak, możesz przedłużyć czas dostępu do materiałów na kolejny rok. Cena przedłużenia wynosi 200 zł.

Czy otrzymam fakturę VAT?

Tak.

Co w sytuacji, jeśli okaże się, że zamówienia publiczne nie są dla mnie i nie znajdę tam dla siebie żadnego ogłoszenia?

Otrzymasz zwrot pieniędzy za kurs. Pod warunkiem oczywiście, że przejdziesz cały kurs i wykonasz wszystkie ćwiczenia.

Czy można liczyć na aktualizację kursu wraz ze zmieniającymi się przepisami prawa regulującymi działania podmiotów publicznych?

Tak. Kurs będzie aktualizowany na bieżąco. Pierwszą aktualizację przewiduję na początku 2021 roku, z uwagi na wejście w życie nowej ustawy o zamówieniach publicznych. Ustawa dotyczy podmiotów publicznych i zmian w kursie z jej tytułu będzie niewiele.

Kto najbardziej skorzysta z kursie?

Wszyscy, którzy poszukują nowych klientów i zleceń.

Czy mogę liczyć na wsparcie na początek swojej drogi z zamówieniami publicznymi?

Tak. W kursie przewidzianych jest 7 dodatkowych sesji na żywo, gdzie będziemy wspólnie przerabiać wiedzę z kursu.  Będzie to również czas na wszystkie Twoje pytania.

Zapisz się na listę zainteresowanych kursem i zyskaj nowe źródło klientów oraz przychodu dla swojego biznesu!