100% bezpłatny cykl edukacyjny
Skorzystaj z mojej blisko 12-letniej wiedzy w tym temacie.
Danuta Piasecka. MBA. Przedsiębiorczyni. Doradczni biznesowa z bogatym doświadczeniem (ponad 11 tysięcy godzin pracy z klientem, ponad 63 mln zł wartości pozyskanych zleceń). Pomaga mikroprzedsiębiorcom planować i wdrażać strategie, dzięki którym zarabiają więcej.
Poznasz korzyści z udziału w zamówieniach publicznych. Postawisz na sprawdzony sposób pozyskiwania nowych klientów i zleceń.
Nie wiesz czym są zamówienia publiczne lub wiesz, ale nie jesteś przekonany czy i jak możesz na nich zarobić?
Dobrze, że tutaj jesteś.
Jesteś mikroprzedsiębiorcą z branży edukacyjnej* i szukasz nowych sposobów na pozyskanie klienta?
Dobrze, że tutaj jesteś.
*Mikroprzedsiębiorca z branży edukacyjnej = pracujesz jako trener, doradca, konsultant, badacz, coach, terapeuta, psycholog, dietetyk, prawnik, marketingowiec, nauczyciel, specjalista w swojej dziedzinie!
1
Poznasz skuteczny sposób pozyskiwania klientów, dzięki czemu wzmocnisz kondycję finansową swojej firmy
2
Zrozumiesz, jak działa rynek zamówień publicznych, aby łatwo i swobodnie znajdować dla siebie nowe okazje biznesowe
3
Będziesz wiedzieć, w jaki sposób działać na rynku publicznym, żeby maksymalnie wykorzystać jego potencjał biorąc pod uwagę zasoby jakimi dysponujesz
4
Dowiesz się, jak pozyskiwać zamówienia publiczne w zależności od obranej strategii działania, dzięki czemu zarobisz i nie będziesz się męczył z pracą, której nie chcesz
Poniedziałek: Czym są, a czym nie są zamówienia publiczne
Wtorek: „Zamówienia publiczne to biurokracja, papierologia, ustawki, rynek dla dużych graczy” – jeśli w to wierzysz, to czas poznać prawdę
Środa: Parę faktów na temat branży edukacyjnej w Polsce, czyli ile tracisz nie działając w zamówieniach publicznych
Czwartek: Zamówienia publiczne w branży edukacyjnej. Zlecenia dla trenerów, doradców, coachów, terapeutów, psychologów, nauczycieli i pozostałych edukatorów.
Piątek: Różnica pomiędzy zamówieniami finansowanymi ze środków publicznych, a zamówieniami finansowanymi z Funduszy Europejskich
Poniedziałek: Czym różni się rynek komercyjny od rynku publicznego
Wtorek: „W przeciwieństwie do rynku komercyjnego, rynek publiczny to walka o cenę”, „Na rynku komercyjnym można więcej zarobić niż na rynku publicznym” – jeśli w to wierzysz, to czas poznać prawdę
Środa: Case study „Zamówienie publiczne na doradztwo zawodowe o wartości 305 089,20 zł brutto”
Czwartek: Webinar: Jak z zamówień publicznych zrobić trampolinę do zarabiania więcej jako edukator na rynku komercyjnym?
Piątek: Przewaga rynku publicznego nad rynkiem komercyjnym
Poniedziałek: Synergia rynków jako sposób zabezpieczenia finansowego firmy w czasach kryzysu
Wtorek: „Moja firma prężnie działa na rynku komercyjnym, więc działanie na rynku publicznym nie ma sensu” – jeśli w to wierzysz, to czas poznać prawdę
Środa: Jak wykorzystać zamówienia publiczne do rozwoju siebie i swojej firmy na rynku komercyjnym
Czwartek: Webinar: 11 dobrych praktyk w zamówieniach publicznych dla branży edukacyjnej, które możesz wykorzystać w działaniach na rynku komercyjnym
Piątek: Jak połączyć działania na rynku komercyjnym i publicznym
Poniedziałek: Strategia głównego wykonawcy
Wtorek: Strategia podwykonawcy
Środa: Strategia wspólnego działania i odpowiedzialności (konsorcjum)
Czwartek: Webinar: Jak zdobywać nowych klientów i zarabiać więcej, nawet jeśli dopiero stawiasz pierwsze kroki jako edukator (trener, doradca, coach, terapeuta, psycholog)
Piątek: Strategia pośrednika (jawnego i niejawnego)
Szczegółowy harmonogram otrzymasz w mailu potwierdzającym zapis na cykl.
Od 8 lat prowadzę firmę, którą zbudowałam i rozwinęłam na bazie zamówień publicznych, aby obecnie eksplorować rynek komercyjny ucząc innych, jak wejść na rynek publiczny i na nim zarabiać. Specjalizuję się głównie w branży edukacyjnej oraz IT. Dla siebie i swoich klientów pozyskałam zamówienia na ponad 63 mln zł.
Od kilku lat działam prężnie również na rynku komercyjnym, gdzie spotykam wiele mitów na temat rynku publicznego, które powodują, że mikroprzedsiębiorcy tracą realne szanse na większe zyski i budowanie stabilnej finansowo firmy. W konsekwencji zamiast szukać własnej drogi biznesowej, którą chcą iść, a tym samym pracować NAD firmą, idą ślepo za tłumem, pracując W firmie i stając się jej niewolnikiem.