0(0)

Jak pozyskać klienta publicznego

Opis

Naucz się pozyskiwać klientów publicznych, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo i stabilność finansową.

Nie trać kontroli nad własnym biznesem pozwalając na to, aby to Twoja konkurencja ustalała warunki rynkowej gry.

Wejdź na rynek zamówień publicznych i zdobądź alternatywne źródło przychodu, aby rozwijać swój biznes na własnych zasadach i we własnym tempie.

Zdobycie klienta na rynku jest trudniejsze i droższe niż kiedykolwiek. Jednak tylko wtedy, gdy nie wiesz, jak działać. Na naukę przecież również potrzebny jest czas, a „licho nie śpi”.

Konkurencja jest coraz większa i nie wiadomo czy skupić się na przecieraniu nowych szlaków czy na jej kopiowaniu. Wszak, duża konkurencja może oznaczać niedosyt danego produktu na rynku, jak i jego wyczerpanie w najbliższym czasie.

Niestety, ale taka pogoń za trendami i rozchwianie pomiędzy tym, co chcesz, a co powinieneś robić, powoduje, że nie dostrzegasz szans, które płyną z otoczenia. Nie wykorzystujesz więc wszystkich możliwości potencjalnego zysku dla swojego biznesu!

Jeżeli nie chcesz dłużej przepuszczać okazji dodatkowego zarobku, możesz pogłębić wiedzę z zakresu zamówień publicznych, co pomoże Ci poznać dodatkowe możliwości finansowe oraz rozwojowe dla Twojego biznesu!

Biorąc udział kursie “Jak pozyskać klienta publicznego”, nauczysz się, jak pozyskiwać klientów publicznych, powiększając tym samym portfolio swoich klientów i zapewniając sobie bezpieczeństwo w postaci dodatkowego źródła przychodu.

Poznaj schemat pozyskiwania klienta na rynku zamówień publicznych:

1. Określenie profilu działalności

A dokładniej – DOokreślenie profilu działalności. Zaczniemy od określenia, co jest Twoim głównym profilem oraz jakie profile okołobranżowe mogą wspierać Twoje działania na rynku publicznym.

2. Zidentyfikowanie posiadanych zasobów

Zidentyfikujemy posiadane przez Ciebie zasoby (dotyczy zarówno przedsiębiorców, freelancerów, jak i osób fizycznych nieprowadzących działalności), aby w jednym miejscu zebrać wszystko, co może nam się przydać w procesie ofertowania (ofertowanie = przygotowywanie i składania ofert).

3. Wyszukanie ogłoszenia oraz jego analiza

Następnie wyszukamy ogłoszenia publiczne zgodne z informacjami zebranymi w poprzednim kroku oraz przeanalizujemy przykładowe ogłoszenie, abyś wiedział, gdzie szukać ogłoszeń oraz jak czytać dokumentację postępowania. 

4. Przygotowanie i złożenie oferty w postępowaniu publicznym

Kolejnym krokiem będzie przygotowanie przez Ciebie oferty postępując zgodnie z instrukcją przedstawioną w kroku drugim.

Łatwy proces nauki i wdrażania nowej wiedzy

6 MODUŁÓW

6 konkretnych, napakowanych solidną wiedzą modułów, które poprowadzę dla Ciebie "NA ŻYWO" w formie webinarów

Kurs składa się z 6 tematycznych webinarów. Na każdym z nich poznasz w skupieniu ważne aspekty i zrozumiesz, jak to zastosować.

Terminy webinarów:

  • moduł 1: 21.09.2020, godz. 19:30
  • moduł 2: 28.09.2020, godz. 19:30
  • moduł 3: 05.10.2020, godz. 19:30
  • moduł 4: 12.10.2020, godz. 19:30
  • moduł 5: 19.10.2020, godz. 19:30
  • moduł 6: 26.10.2020, godz. 19:30

KONKRETNE KROKI DO WYKONANIA

Zadania po webinarach

Po każdym module otrzymasz listę kroków, które musisz wykonać przed kolejnym modułem, aby już w trakcie kursu pracować nad pozyskaniem nowych zleceń.

BONUS: DODATKOWE Q&A

6 sesji Q&A "NA ŻYWO"

Dodatkowe sesje pytań i odpowiedzi to czas na uzupełnienie wiedzy i dzielenie się swoimi doświadczeniami po pierwszych złożonych ofertach.

Odpowiem Ci na każde pytanie, na które będę znała odpowiedź i podpowiem, co można byłoby zrobić kolejnym razem lepiej, jeśli wynik postepowania publicznego rozminie się z Twoimi oczekiwaniami.

Wartość bonusu: 2100 zł.

Terminy sesji Q&A:

  • do modułu 1: 28.09.2020, godz. 18:00
  • do modułu 2: 05.10.2020, godz. 18:00
  • do modułu 3: 12.10.2020, godz. 18:00
  • d0 modułu 4: 19.10.2020, godz. 18:00
  • do modułu 5: 26.10.2020, godz. 18:00
  • do modułu 6: 02.11.2020, godz. 18:00

Czy pozyskiwanie klientów MOŻE BYĆ ŁATWIEJSZE?!

Brak klientów i zleceń, to brak przychodów, a brak przychodów powoduje, że z obawy o utratę kolejnego zlecenia, panuje niepisana zasada „klient nasz pan”.

Przedsiębiorcy muszą się na nią zgadzać, kiedy wiedzą, że na horyzoncie nie ma żadnych szans na nowych klientów, a odpowiedzialność za utrzymanie rodziny lub dołożenie się do kolejnej raty kredytu spoczywa właśnie na nich. Zagryzają więc język i dalej grzecznie wykonują wszystkie polecenia klienta.

Składanie ofert w postępowaniach publicznych może uratować wiarę w Twoje możliwości, oszczędzić mnóstwo Twojego czasu i umożliwić Ci stworzenie poduszki finansowej, na wypadek, gdybyś trafił na klienta, z którym będziesz wolał zakończyć współpracę, niż męczyć się przez kolejne miesiące za wynagrodzenie nieadekwatne do ilości poświęconych mu godzin. Abyś miał pewność zlecenia zgodnie z podpisaną umową, bez ciągłej walki o zadowolenie klienta, a płatność zawsze w wyznaczonym terminie.

Oto, co zyskasz biorąc udział w zamówieniach publicznych:

Powiększysz bazę potencjalnych klientów, dostawców, partnerów biznesowych, dzięki czemu zyskasz przewagę konkurencyjną również na rynku komercyjnym.

Wygenerujesz dodatkowe zapytania ofertowe, co potencjalnie przełoży się na zwiększenie Twoich przychodów.

Zdobędziesz dodatkowe źródło dochodu i powiększysz sprzedaż, dzięki czemu zachowasz płynność finansową.

Będziesz miał wybór współpracy z klientami, z którymi faktycznie chcesz współpracować.

Zapewnisz sobie bezpieczeństwo

*pamiętaj, że nawet jeśli masz stałych i “stabilnych” komercyjnych klientów, to oni też mogą popaść w tarapaty w tych niepewnych, dynamicznych czasach (np. sytuacja z COVID-19) i zakończyć współpracę z dnia na dzień albo, co gorsze, przestać płacić Ci za zlecenia, które nadal wykonujesz.

Danuta Piasecka

To ja przygotuję i poprowadzę dla Ciebie kurs.

Nazywam się Danka Piasecka. Jestem przedsiębiorcą, doradcą i trenerem biznesu, ekspertem ds. zamówień publicznych, którymi zajmuję się już od blisko 10 lat. Uczyłam się ich w praktyce oraz na szkoleniach, kursach i studiach, z książek oraz korzystając z wiedzy i doświadczenia mądrzejszych ode mnie.

Prowadzę firmę, którą zbudowałam i rozwinęłam na bazie zamówień publicznych, by obecnie eksplorować rynek komercyjny ucząc innych, jak wejść na rynek publiczny. Moja praca to nie tylko składanie ofert. Pracowałam po każdej ze stron (przedsiębiorców oraz klientów publicznych). Jestem również trenerem z zakresu pozyskiwania klienta publicznego, a także z przygotowania i prowadzenia postępowań publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Łącząc w swojej pracy znajomość procesu prowadzenia postępowań publicznych, pozyskiwania zamówień, przebiegu rozprawy przed Krajową Izbą Odwoławczą, zdobyłam doświadczenie, które będzie miało dużo lepsze przełożenie na Twój biznes niż sama nauka pozyskiwania zleceń publicznych.

Czego się nauczę?

  • Dowiesz się, jak w prosty i szybki sposób pozyskiwać nowe zlecenia i klientów.
  • Nauczysz się wyszukiwać aktualne ogłoszenia o zamówienia z interesujących Cię obszarów.
  • Zdobędziesz umiejętności stworzenia kompleksowej oferty w postępowaniu publicznym.
  • Poznasz dodatkowe możliwości związane z rynkiem zamówień publicznych, nawet jeśli uznasz, że nie jest to rynek dla Ciebie.
  • Dowiesz się, jak sporządzić kalkulację oferty, która nie narazi Cię na straty finansowe.
  • W jednym miejscu zgromadzisz informacje na temat dostępnych przez Ciebie zasobów, co możesz wykorzystać również poza rynkiem zamówień publicznych.
  • Zrozumiesz, jak przebiega proces przygotowania i publikacji ogłoszenia o zamówienia publiczne.
  • Dowiesz się skąd pozyskiwać podmioty do współpracy przy realizacji zamówienia.
  • Zdobędziesz wiedzę, która pozwoli Ci samodzielnie złożyć ofertę w postępowaniu publicznym.

Tematy tego kursu

6Lekcje

MODUŁ 1.

Od teorii po wyszukanie pierwszego ogłoszenia.

MODUŁ 2.

MODUŁ 3. 

MODUŁ 4.

MODUŁ 5. 

MODUŁ 6. 

O instruktorach

0 (0 Oceny)

1 Kursy

1 studenci

Materiał zawiera

  • 6 WEBINARÓW - 6 konkretnych, napakowanych solidną wiedzą webinarów "NA ŻYWO" plus dostęp do nagrania. Kurs składa się z 6 tematycznych webinarów. Na każdym z nich poznasz w skupieniu ważne aspekty i zrozumiesz, jak to zastosować.
  • PROSTE ZADANIA DO WEBINARÓW - Zadania po webinarach. Po każdym z webinarów wykonasz proste zadania, które zaowocują zbudowaniem bazy zasobów oraz stworzeniem i złożeniem nawet do kilku ofert podczas całego kursu!
  • DODATKOWE Q&A - Sesje Q&A "NA ŻYWO" plus dostęp do nagrania. Dodatkowe sesje pytań i odpowiedzi to czas na uzupełnienie wiedzy i dzielenie się swoimi doświadczeniami po pierwszych złożonych ofertach. Odpowiem Ci na każde pytanie, na które będę znała odpowiedź i podpowiem, co można byłoby zrobić kolejnym razem lepiej, jeśli wynik postepowania publicznego rozminie się z Twoimi oczekiwaniami.

Docelowi odbiorcy

  • Przedsiębiorcy
  • Freelancerzy
  • Osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej